Postopek najema pri AHIL?

Najem jadrnice pri AHIL jadranje

bavaria38c exterior

V naši ponudbi imamo nekaj več kot 2000 jadrnic različnih tipov in velikosti od 30 do 54 čevljev v preverjenih bazah po Jadranu. Baze s katerimi sodelujemo so v marinah: Izola, Portorož, Puli, Punat (Krk), Zadar (Sukošan), Biograd, Trogir, Kaštela, Split, Dubrovnik. Ker je na voljo veliko število različnih jadrnic v različnih bazah, lahko pri pravočasnem povpraševanju poiščemo pravo jadrnico za vaše potrebe. Presenečeni boste, da lahko dobite več za isti denar, kot ste bili vajeni do sedaj. Flote se namreč letno spreminjajo in prihajajo nove jadrnice, katere do sedaj še niste poznali. Velika razlika je tudi v kvaliteti uslug baze in vdrževanosti jadrnic. Za posamezen teden so lahko že v osnovi cene v različnih bazah različne, zato lahko z našimi predlogi najdete bolj optimalno rešitev. Za uspešno povpraševanje nam zaupajte tudi vašo telefonsko številko.

Kako poteka postopek najema jadrnice pri AHIL jadranje?

V vaših poizvedovanjih po e-mailu ali telefonu nam boste zaupali termin vašega planiranega jadranja, tip in velikost jadrnice, ter druge vaše predstave o jadrnici, s katero bi se podali na jadranje. Potrudili se bomo, da bomo poiskali kar najprimernejše jadrnice za zelo ugodno ceno. Nato boste iz naših predlogov izbrali tisto, ki vam najbolj ustreza. Od tu se začne formalni postopek za najem jadrnice.

Postopek je naslednji:

  1. Za izstavitev predračuna potrebujemo naslednje podatke: ime in priimek, naslov, kraj, e-mail, GSM številko.
  2. Izdamo vam predračun za razpoložljivo prosto jadrnico, kjer bo navedeno, kašken znesek je potreben za rezervacijo plačila.
  3. Po prejetju plačila avansa na naš račun je rezervacija potrjena. Pošljemo vam pogodbo za najem, kjer so napisani vsi pogoji.
  4. Najmanj 4 tedne pred začetkom najema je običajno potrebno plačati ostanek najema.
  5. Kakšen teden pred najemom vam pošljemo potrdilo za prevzem jadrnice s podatki o bazi, kontakti in podatki o plovilu (Voucher) in obrazec za crew listo.
  6. V crew listo vpišete osebne podatke od skiperja in članov posadke ter licenco za voditelja čolna in radijsko postajo GMDSS
  7. Po opravljeni storitvi (najemu) vam izdamo račun.

Komentiranje je onemogočeno.